Pracownicy hotelarstwa - Częstochowa
Świadczymy usługi outsourcingu pracowniczego dla hotelarstwa, gastronomii i turystyki. Pośredniczymy w zatrudnianiu osób do pracy w hotelach, restauracjach i barach w Polsce i za granicą. Do pracy w hotelarstwie rekrutujemy również cudzoziemców. W razie potrzeby uzyskania pomocy w otrzymaniu pozwolenia na pracę czy dopięcia kwestii związanych z dokumentacją udzielamy niezbędnego wsparcia. Tak samo postępujemy, gdy oddelegowujemy pracowników do pracy poza granicami kraju. Nad każdym zleceniem czuwa doświadczony koordynator, który dba o zadowolenie zarówno pracowników, jak i pracodawców, współpracujących z Agencją.
Dlaczego warto zainteresować się outsourcingiem pracy w hotelarstwie?
Hotelarstwo jest bardzo szeroką dziedziną, w której zatrudnienie znajdują ludzie na najróżniejszych stanowiskach. Dzięki oddelegowaniu części prac lub określonego ich zakresu pracownikom z firmy zewnętrznej można skoncentrować się na działalności podstawowej danego przedsiębiorstwa. Wydzielić można część lub całość prac w danym obszarze, co ułatwia prowadzenie hotelu, zwiększa wydajność pracowników wewnętrznych i pozwala im skupić się na wyznaczonych obowiązkach.
Jakie obowiązki można powierzyć pracownikom zewnętrznym?
Pracownicy do hotelarstwa współpracujący z marką Olma są doskonale przeszkoleni i zaangażowani w pełnienie swoich obowiązków na zewnątrz. Pracownikom Olma można przekazać między innymi prace związane z:
- prowadzeniem hotelowej recepcji lub świadczeniem innych usług związanych z obsługą gości,
- utrzymywaniem czystości w hotelu oraz obsługą pokoi,
- przygotowywaniem i podawaniem posiłków w wybranej formie,
- prowadzeniem księgowości oraz działu kadr i płac,
- dostarczaniem, przewożeniem i magazynowaniem pościeli czy żywności.
Zlecając wykonanie niektórych czynności związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa pracownikom do hotelarstwa Olma można udoskonalić jakość świadczonych usług, obniżyć koszty prowadzonej działalności i mieć gwarancję, że pracownicy zawsze będą dostępni, co zapewni ciągłość pracy hotelu niezależnie od warunków i okresu w ciągu roku.
Jakie prace wykonują pracownicy hotelarstwa z Częstochowy?
Pracownikom hotelarstwa z Częstochowy oferujemy rozwojową i dobrze płatną pracę na stanowiskach takich jak:
- pracownik recepcji – od którego najczęściej wymagana jest znajomość przynajmniej jednego języka obcego. Standardem jest znajomość angielskiego na poziomie B2/C1, ale każdy inny dodatkowy język jest ogromnym atutem.
- pracownik housekeepingu – który oprócz standardowych prac porządkowych wykonywanych na terenie hotelu dba o dostarczanie galanterii hotelowej, ręczników czy środków czystości. Czuwa także nad konserwacją pościeli oraz czyszczeniem okien.
- barman, somelier lub barista – zajmujący się przygotowaniem napojów alkoholowych, podawaniem i dobieraniem wina do posiłków lub parzeniem kawy na wysokim poziomie. Takie osoby są niezbędne, szczególnie kiedy hotel ma w ofercie organizację rozmaitych wydarzeń takich jak wesela czy studniówki.
- szef kuchni oraz kelnerzy – czyli pracownicy gastronomii, odpowiadający za komponowanie menu, przyrządzanie posiłków, ich estetyczne podanie i obsługę gości na Sali. Jest to szczególnie istotne, ponieważ posiłki oferowane przez dany hotel są jednym z istotnych czynników, które wpływają na finalne zadowolenie gości z zakwaterowania.
Oprócz tego w hotelach przydatni zawsze są pracownicy działu sales, pracownicy działu księgowości i HR lub zaopatrzeniowcy. Dzięki temu oferta hotelu staje się coraz bardziej atrakcyjna i wyprzedza konkurencję, a przedsiębiorstwo może działać w stu procentach sprawnie niezależnie od tego, czy zatrudnieni w nim są pracownicy wewnętrzni, czy też zewnętrzni.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą dotyczącą outsourcingu pracy hotelarskiej, a w razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Pomożemy w znalezieniu idealnej pracy lub kompetentnych pracowników hotelarstwa.